Tuesday, October 9, 2007

tagged again

Ooo... My blog has been collecting dust for almost 2 months now =P *blows off dust*
Life's been good 'coz I've been sleeping, watching TV, eating, and sleeping nicely at home for over 3 weeks, and recently I reinstalled my beloved all-time favourite game The Sims 2 on my lappy (after clearing about 40GBs worth of junk omg). Woohoo!!! So I'm gonna take a break from running dysfunctional Sims now to blog... upload pics... stuff...
Anyway after this long break... I'm gonna slowly get my blogging juices back by doing this tag from long ago by Josephine...

1. Name one person who made you laugh last night?
My sister... hehe...

2. What were you doing 0800?
Sleeping of course... Nothing except classes interferes with my sleep at that time :P

3. What were you doing 30 minutes ago?
Er... surfing TMZ.com?

4. What was something that happened to you in 2006?
Nothing happens in my boring life.

5. What is the last thing you said aloud?
You give me crap!!

6. How many different things did you drink today?
Just water so far.

7. What color is your hairbrush?
Brownish-orange...?

8. What was the last thing you paid for?
Parking ticket, I think...

9. Where were you last night?
At home, watching TV as always... *yawn*

10. What color is your front door?
Green. What an interesting question.

11. Where do you keep your change?
My purse, duh. Another interesting question.

12. What is the weather like today?
Sunny so far. Might rain later.

13. What is the best ice-cream flavour?
Ooo.... this is a tough one. XP I think... mint chocolate chip. heehee...

14. What is something you are excited about?
Uh... um... oh oh! Going to Pavilion & Gardens KL when I go back there. hehehe... can't stop the shopaholic in me...

15. Do you want to cut your hair?
No way. I've painstakingly grown out my hair since freakin' 2004 and I'm not cutting it any time soon.

16. Are you over the age of 25?
No. Thank God.

17. Do you talk alot?
Kinda depends who I'm with...

18. Do you watch the O.C.?
Well.. I watched Season 1... then StarWorld never continued showing it since then.

19. Do you know anyone named Steven?
Nope.

20. Do you make up your own words?
Probably not.

21. Are you typically a jealous person?
Ah... I think I am. hehe.

22. Name a friend whose name starts with the letter 'A'?
Aimee! hehehe...

23. Name a friend whose name starts with the letter 'K'?
K... King Kong? Nope, no friend like that.

24. Who's the first person on your received calls list?
*checks* Piah Lai...

25. What did the last text message you received say?
*checks* Okk take care :)

26. Do you chew on your straw?
No, should I? It's not nice to chew on anyway.

27. Do you have curly hair?
Urgh. Don't remind me of my terrible, horrible, abominable, pitiable, vegetable naturally curly hair.

28. Where is the next place you're going?
No idea. No plans to go out today.

29. Who is the rudest person in your life?
Hmm..... I dunno... Nobody really qualifies for this title, I guess.

30. What is the last thing you ate?
Watermelon.

31. Is marriage in your future?
Oh god. I guess anything can happen, but for now I am dead against marriage. If you wanna threaten me, don't point a gun at me; threaten to marry me off to somebody.

32. What is the best movie that you have seen in the past 2 weeks?
Um... the only movie I've seen in the past 2 weeks is Rogue Assassin... not bad I suppose.

33. Is there anyone you like right now?
Hmm.... not sure 'bout that.

34. When was the last time you did the dishes?
Yesterday night after dinner.

35. Are you currently depressed?
No... maybe in a few weeks time when assignments start coming in =.=

36. Did you cry today?
Nope... few things can make me cry.

37. Why did you answer and post this?
What? I had a choice to not answer and post this?

38. Tag 5 people who would do this survey?
Ack. Nobody to tag pun.

No comments: