Saturday, May 17, 2008

the post with no title

So yesterday was the last day of my 3 month internship. Yay...? I know tradition requires me to be happy because no one is ever sad because their internship ended... but. I am kinda gonna miss some of the people there...

... and I just can't be happy. Shit happens. and you just dive headfirst into it.



sometimes I just wish I couldn't feel. couldn't see. Life would be so much easier.

so tired of crying. of everything.

7 comments:

--Ping-- said...

ur internship sounds miserable...
wish each of ur day will be better

frEsh said...

hey... erm.. actually its not so much to do wif my internship le.... but thanks for ur concern anyway =)
see u soon... hehe...

Juliana said...

yo fren! long time no see! this is the 1st time i view ur blog.. looks like u've been a very hardworking blogger.. haha! anyway, my blog is http://thejuliana.blogspot.com
keep in touch!

Xin Yun said...

how did ur internship go? =)

Josie Pig said...

fren, dun be so sad okay? I don't want when i see you or when you call me, all the topic that we talk about is about SAD thing.

frEsh said...

[xin yun] erm... well... sat in front of a pc everyday for 3 months... that about sums it up. haha. hope ur internship will b better =P

[pig] better d la now.... dun worry... say so much, dunno when u got time to talk 2 me pun la... >.<

Anonymous said...

I pay a quick visit each day a few sites and information sites to read posts,
however this weblog presents quality based content.



My blog ... seo rankings